Base

Jepps, sitter återigen denna underbara eftermiddag efter skolans slut i datasalen. Det är lite varmt faktiskt!

Idag har de inte hänt något speciellt, ovanligt faktiskt..

Ska ev träna innebandy ikväll, känns gött men jobbigt! hur ska jag orka de med världens träningsvärk från idrotten igår? haha, men klarar tjejerna de så lär juh jag också göra det.

Åhh, Heroes ikväll :) längtar ...

Blir utgång ihelgen, laddad som faaaan ;) ska bli kul ..

Om en vecka drar man ner till Tranås o Sara på praktik, ska bli grymt roligt.. yeahoo!

imorrn är de kortspel som gäller :) jag SKA vinna denna ggr. måstemåstemåste.

Nej, nu ska jag bege mig hemmåt o lata mig lite innan träningen..

Pusshej leverpastej / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback