Helgen

ja, den har varit lite överdrivet lugn den. Började med att jag, direkt efter skolan i fredags gick hem o la mig, sov i 3 timmar ! :) Sen så gick vi o köpte lite godis o satte oss senare på skolan o kollade på Idol, jag,Camilla o Sandra :) efter de gick vi hem o la oss..

Lördagen började med att äta upp godiset från fredagen ;P sen bestämde jag o Camilla oss för att göra tacos o kolla på världens barn galan, vad fina ni var tjejerna från hofors :) O grattis till bilen Eva-Britt ! haha .. sjuukt!

Söndagen la jag på soffan hela dagen, de var sköönt. Pratade med Sändra en sväng, sen blev de en promme med Pernilla, efter de mat o sen tv tittandes uppe hos Pernilla o Rickard. En minst sagt lugn helg :) Men de kan behövas ibland det också, faktiskt!

Sitter i skolan nu, slutade för typ en timme sedan men lära kolla lite på facebook.. eller egentligen skulle jag jobba lite med svenskan o skirva klart en argumenterande text, men ja , vi ser juh hur de gick med de.

På torsdag, funkar kortspel då ? :)

längtar till helgen då Sara kommer hit, helt sjukt att vi inte träffats sedan Juni .. ska bli så otroligt kul o träffa dig igen. Du är grymt saknad! Sen en veckas praktik tsm... YEAH ! Dyngen reunion i helgen iaf , kan jag feeeetlova ;D

nej, kanske dax o ta tag i sitt liv nu ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback