Forshaga

Japp, nu är man i forshaga, därför man inte har så mkt tid till att skriva o uppdatera :P

Är grymt förkyld efter bulgarien, men de är de värt. Har iaf införskaffat mig hostmedicin idag, tänkte på stackars jessica som ska ligga o sova brevid mig inatt. haha ! kan inte ligga o hosta då inte .. Det är alltid lika trevligt med besök, spec från människor man inte träffar så ofta. Vi sitter i datasalen nu, men jag tror bägge är sugna på att gå hem o slänga sig framför tv:n, måste även läsa igenom lite till provet imorrn.. :S

Jo, men det är gött o ha fått återförena sig med klassen iaf .. alltid lika roligt, om inte än roligate denna ggr !:D

Klassfesten var grym i fredags o de var världens drag på arena :D Repris tack!

Ihelgen blir de lungt med lite middag hos tilda med tjejerna imorrn, nice :) däremot nästa helg är det mârten i Årjäng som gäller.. Ohjaaaa! festa till max !
Sen 28e är de Arena med gamla gobitar som gäller, matte o robin kommer juhe hit :D Festa järnet då med...

Nu årkar jag inte skriva mer.

men jag saknar alla iaf , spec Sändra,Peter o SARA :D <33

Kommentarer
Postat av: sara

buhuuu.. saknar dej så himla mycket gumman..!! :(

2007-09-09 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback