12 April

Precis ätit way to much tacos :) men gratis är gott, spec när skolan står för de goda! Mumms.. Blev gratis igår också, måste leva snålt när man inte har några pengar. Men jag klagar inte, ganska skönt o inte ha pengar, då kan man inte spendera o slösa på småsaker. hah!

Igår var jag på skolan hela kvällen tsm med Camilla o Sandra, vi käkade, kolla hockey och så ska det låta, lite senare på kvällen blev det även Jackass 2 =) Megakul! haha .. Sen blev de hemgång och sängen, grymt skönt kan jag lova.

Sov till 12.00 idag =) Det var bra längesedan kan jag lova .. Behövde verkligen den här sömnen, sen har man väl legat lite på sofflocket idag, men har faktiskt städat hela lägenheten och även packat lite inför flytten som sker om cirkus en månad. Blev bara tre kartonger med saker som bara stått i garderoben, men en bra början iaf :)

Trött som styrk, men ska inte sova än på några timmar.. Körslaget börjar nu på kl 20.00 men får gå ner om en stund o kika . Hejja Brolle !!  Blir nog även en rulle till kvällen, får se vad som erbjuds.. Jag vet en sak jag inte skulle tacka nej till iaf. Grrr ;) haha ! Nejdååå... eller jooo, men KC är nog ännumer sugen än vad jag är ..hah!

Usch, nu börjar de spåra ur.. 

Skicka mig ett sms ! jag vill, jag vill, jag vill ...

Aja..

Peace out, LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback