14 April

Dagen har gått väldigt fort kan jag medge.. Börjaden kl 10.00 med Multisportföreläsning, gick smärtfritt :)
Lunch o Sara ringde en vända o de var sååå skönt att höra hennes röst o få prata med henne! Jag längtar redan till nästa ggr . Hon berättade att hon ville betala min balsminkning som studentpresent :)
 -jag älskar Sara Maria Andersson!

Nu sitter jag i datasalen har precis läst en massa på Aftonbladet. Helt jävla sjukt!
Jag tycker det är asjobbigt med allt som hänt. Det kunde lika gärna varit en själv eller någon annan i ens närhet.
Anders bor i Torsåker, han handlar ibland på ica, han har levt runt oss hela livet och ingen har vetat om ett skit!
Jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka, mer än att det kommer som en chock, både för mig och många andra att han begått dessa brott han gjort.  Jag tänker mig hans familj, våra grannar, som inte vetat om någonting alls. Alla hans kompisar som inte heller vetat! fy.. Jag fattar inte hur man lyckas hålla masken o leva vidare?
Alla hemma vet om att Anders är väldigt speciell, men att han kunde göra något sådant här är helt ofattbart!

Nej, nu ska jag sluta tänka på detta. Jag pallar fan inte!

Hanna sitter bredvid mig och hon har svårt att komma igång med bloggen. Stackarn! ;) Men de kommer nog snart ska ni se, då sitter hon här o ha skrivet världens längsta inlägg! tro  mig .. De brukar funka så!

Idag har jag inget planerat, måste fixa lite rester, eller det är juh ingen rest! Bara lite inför ett prov som ska fixas .. Måste göra de nu, annars blir de väl aldrig gjort.. Måste kolla vad jag fick på Religionsprovet också :) Hoppas de gick bra!

helgen har juh avrit lung som jag tidgare nämt, lugn men mycket trevlig :) Tack alla inblandade!

Ah, men nu till helgen kommer jag att vara helt solo o forshaga.. Vi är lediga på fredag o alla ska åka hem! Det suger verkligen.. Får kolla om det ens blir ngn kvar här! Buhuu ! Hoppas Hanna stannar i Kil o vi kan hitta på ngt tsm .. Kurre Kursu kanske kommer ner till Värmeland också. Får man se en skymt av honom eventuellt =p

Nej, men ja! Nu ska jag draaaa..

Puss o fest :)

LOVE

Kommentarer
Postat av: sara

love u to dyngen ;)

2008-04-15 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback