15April

Precis slutat, har haft projektarbete nu o kan väl inte säga att de går så mkt framåt.. Men de är juh vårat fel såå :P Har iaf gjort lite, även om jag tror att de inte blev sparat .. glömde trycka de =S men vi hade iaf inte gjort många ändringar så de spelar ändå ingen roll. Frågan är juh bara hur vi ska hinna klart med detta i tid? jobbajobbajobba!

Det är tungt nu, allt med Engla o det på hemmaplan fy faaaan! men jag överlever..

Idag blir de inte alls mkt , ska hem o slänga mig framför tv tror jag . dra iväg ett sms eller två o hoppas på att få nå roligt gensvar :P haha !

Känns som att jag inte har mkt att dela med mig av idag .. hmm!

Säljresan går skit iofs, men de var juh inget ovanligt..

Kankse drar en repa på gettot senare, var juh ett tag sedan man var o hälsa på vännerna där. uscha så jag håller på! Skäprning nu Emelie!

Aja, ha det bra HEEEJ!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback