16 April

Sitter o slukar Säljresa nu, har äntligen börjat :) jeeeej! Eller börjat, har iaf snart gjort klar min resplan! men de är juh en bra början iaf. Bättre än inget alls .. Hihi!

Idag har jag mest varit dryg hela dagen, men ibland så får man unna sig att vara det också.. Mest kul, iaf för mig  ;) Sen vad de andra Pantertanterna tycker är juh en annan sak =P Hähä! Camilla var räddast iaf, hoho! Det är nice när folk har respekt för en ! Tackaar..

Igår blev de en sväng till gettot iaf, dirr efter skolan styrde man kosan dit o träffade på Camilla o Johanna, dom mölade glass som vanligt.. :P Är de inte glass så är de godis i munnen på de där två ;)
Sen bestämde vi oss för att dra ihop lite folk för att lira basket, de var så fint väder så synd att sitta hemma o inne. Kl 19.00 begav vi oss mot skolan o skulle lira.. fanns juh såklart ingen basketboll så vi lirade fotboll/basket med en volleyboll ist.. Gick minst likra bra o var nog bra mkt roligare :P Fick juh se nån vurpa, någon snygg nick o självklart snygga passningar ;)

Efter de drog vi hem o Sändra ringde, sen skalla man kudden vid 22.00! Jag har börjat gå o lägga mig så tidigt om kvällarna, det är så sköööönt. Fast ändå är man så trött så man knappt kommer upp om morgonen. Puh! Jag skyller på att de är för att jag ligger i så mkt ;)

Idag vet jag inte vad som kommer hända o ske, Camilla har åkt hem nu .. Men de andra är juh kvar =) Tjiohooo! Får se vad som händer, kanske blir lite boll idag med. Vi får se helt enkelt.

Imorrn är de drejarkurs i Karlstad :) Thats nice! Hoppas jag .. hehe . Kan bli kul iaf.

Måste bara berätta hur duktig jag har varit o jobbat med Kundvårdsplanen idag också :) Jag o Sara är den perfekta trion, vilket samarbete! Ojojoj! Min frisersalong kommer äga allt! haha .. =) Flöt på riktigt bra o de var kul när de gick så bra. Synd att säljresan inte är lika lätt. Men de kommer väl bara man kommer igång o skriver lite. De brukar juh släppa då..

jag vill dansa, eller bara släppa ut allt.. känns som om jag har så mkt energi ikroppen idag som vill ut!
En fest vore :) yeah!

44dagar kvar till studenten! tiden går grymt fort... shieeeeeet!! Hur många dagar har ni kvar ? ;)

Aja, nu ska jag inte tjöta mer. daaah!

Kössheeej!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback