24April

Sitter i datasalen, det är kundvård egentligen men jag har inte lyft ett finger för kundvårdsplanen idag =/ Det är inte alls bra det.. Men men , finns juh så mkt annat att göra när man sitter vid datorn. Blogga tex ;)

Snart ska jag pallra mig hemmåt för att sedan ta bussen 11.05 in till stan och därifrån sätta mig på en annan buss som styrs mot Falun och hem till Torsåker. :) Skönt att jag kommer hem i tid, kl 17.00 annars skulle jag precis ha satt mig på tåget den tiden om inte jag hade tagit bussen. Nice!

Imorrn syrts kosan mot Lager 157 med syster, de ska bli kul :) Jag har aldrig varit där plus att lönen kommer imorrn, yeah! Lite rikare, iofs kommer pengarna vara slut innan helgen medtanke på bravaderna som kommer att ske :P Får hoppas de blir värt det!

Längtar iaf liiiite till Valborg, då får jag förhoppningsvis festa med HannisPannis, vi har inte gjort de sedan i Februari tror jag =/ Damn Praktik o lov .. ;P Vi har mkt att ta igen tjejen!

Igår ringde jag på jobbet inne i stan, men de belv en del missförstånd och jag måste ringa idag igen.. eller så väntar jag tills måndag. Kan nog bli så!

Åh de är så surt att inte Sändra kommer vara hemma i helgen, vad ska jag göra liksom? Känns lite konstigt att åka hem o inte hon är där. men jag lär nog överleva den helgen ändå :P Men jag kommer sakna dig jättemkt! vilket jag gör var enda evigadag iofs.. Hoppas du får kul på kryssningen o Orken kommer inte vara lika rolig utan dig!

Nu börjar Näthadeln o det är Bjoern som står för dagens lektion, vi ska nog fortsätta på vår hemsida :)

Ska dra nu!

HÖRS!

Kommer sakna er i helgen flickor ;)

LOVE



Mmm, då har man landat på hemmaplanen igen :) Ligger i sängen med datorn i höggsta hugg.. Har uppdaterat lite musik och kikat lite på olika sidor.. Alltid trevligt att vara hemma!

När jag kom fram till Falun åkte vi direkt o testade balklänningen, den satt som ett smäck! o vi fick lov att sy lite mer på den .. Men guud, den var helt annorlunda mot sist.. en helt annan färg liksom! spoookey .. Men jag hoppas det blir bra till slut ändå. Nu är de bara smycken, skor o allt annat som hör till som skall fixas.. Suck! jag orkar egentligen inte .. men man måste väl offra sig om det ska bli bra ;)

Har lagt ut lite nya bilder på bilddagboken också, men inte alltför mkt .. man måste juh spara lite åt slumpen också ;P Som några sthlms bilder behåller jag för mig själv, eller vad säger ni Johanna o Camilla? haha.. kanske lika bra det..

Pluggade även på bussen, har blivit så duktig! medans klassen gör prov imorrn så ska jag göra mitt på måndag o jag ber till gudarna (om dom nu finns) att jag ska få bra på det.. Behöver verkligen det! Sportkunskap o allt.. Please!

Imorrn blir de Lager om det inte är alltför fint väder, för då blir det steka som gäller :) Det är juh de man gör bäst sååå ;p Underbart väder tackar vi för!

Sen hoppas jag på trevligt sällskap under min tågresa tillbaka på söndag ;) hihi

Nej, slagga nu ...

Ses brudar o plugga inte ihjäl er i helgen .. syftar mest på Camilla ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: camilla

hahha ja det är nog verkligen bäst att du håller dom för dej själv, ska försöka ta det lite lungt :P men det måste ju göras..

ha det bäst hemma! puss

2008-04-25 @ 09:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback