27April

Får börja med att Gratulera syss på 15årsdagen :) Shiet vad tiden går fort.. Kommer ihåg när jag fyllde 15 o tog moppen upp till Hofors o Sofie :p Tider det!
Sen måste jag även gratta Pernilla i efterskott, hon fyllde 19 igår . Grattis grattis till er båda!

Ah gårdagen var jätterolig, iaf förfesten tsm med Jennifer, Josefin o Sofie :) Tack för att jag fick vara med.. hihi!
Trevligt o kul! Sen själva folkan var väl egentligen inget att hänga i julgranen precis, mycket folk men inte så många som man pratade med. Tyvärr.. Men helt ok kväll ändå! Hade dock för höga förväntningar, men gick juh bra ändå.

Nu har jag precis packat iordning allt så jag slipper göra de sen när folket kommer. Skönt o åka tillbaka igen :) Har saknat forshaga litegrann faktiskt ;P Längtar till ikväll, får se vad som erbjuds!

Hoppas Hanna bestämmer sig för att åka med tåget idag från Fagersta, skulle vara så kul med sällskap när Pontus bangade :P haha!

Aja, tillbaka till verkligheten igen! måste plugga idag också, prov imorrn efter lunch :S ihhhh! wish me good luck!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback