28April

mm, då var dagen slut :) Promme på idrotten med stavar vilket var väldigt givade o mys ! Jag o Hanna pratade igenom helgens bravader, skönt o få prata av sig lite! haha .. Har precis gjort mitt prov, borde få minst g! Hoppashoppashoppas!!!!

Idag är de mys väder, oooooh så härligt! Dock inte lika fint som de var förra veckan, men kan juh inte få som man vill jämt heller. Solen skiner o då är jag nöjd. tackar!

Får se vad de blir idag, borde jobba med kundvårdsplanen.. men jag orkar nog inte :S Får se om  jag tar för mig o jobbar o gör lite nytta efter detta inlägg. BordeBordeBorde!

Nice o få träffa Sändra igår, båda var väl lite sletna .. Men bara att se dig gav mig ett lung ;) hihi..

Trevlig gårdag med Benknäckargänget och makaroner o hamburgare!

Just nu trivs jag som fisken i vattnet.. Tror jag är lycklig och tillfreds med allt! tack .

På onsdag gäller de, Hanna o Emelie is back o ska göra allt så jäääävla osäkert ;P KULKULKUL!

LOVE

ps. 32dagar kvar till studenten :S


Kan verkligen inte låta bli att skriva lite mer .. haha! Blev så sugen när jag såg att Hanna satt och bloggade.. Det är något mystiskt med att blogga, magiskt på något vis! Skönt att få skriva ner de man tänker på, även fast de egentligen är helt oväsentligt! Vem bryr sig liksom egentligen? Man läser juh mest andras bloggar för att ev få nos om nå nytt skvaller eller för att se om någon trevlig o snäll själ lyckats nämna en annan i sitt inlägg.
Jag älskar iaf bloggen :)

Borde snart gå hem, men vad ska man göra där då? Inte ett smack, eller kanske städa .. men de orkar jag inte, även fast jag borde... Tillomed så att folk säger till mig " Emelie, du kanske borde städa lite" .. PINSAMT!
Men egentligen är de inte sååååå stökigt .. Nu är de mest bara väskor o kläder som tar upp platsen i min lilla lägenhet på 36kvm.

Jag blir så avundsjuk när jag läser andras bloggar om hur kära dom är och känslor som sprudlar.. Jo men visst! Grattis o kul för er ;)  Nejjdå, men jag vill också få skriva om hur mkt jag tycker om en människa, hur den personen får mig att må så himla bra o känna mig älskad och uppskattad. Men de kanske kommer med tiden? Man vill juh inte verka desperat! :P Just nu klappar nog inte hjärtat för någon speciell, eller det skulle vara Hanna o Sändra då =) men de är juh inte på samma vis som för en liten killstackare. Men somsagt, de kommer väl .. Och just nu känner jag egentligen att de inte finns tid för kärlek. eller så kanske är de något jag intalar mig för att jag vet att de inte kommer bli av ? haha .. no despret var de va?

Snart är man iaf den ända som inte har pojkvän och är med barn! Kul, nittonår och ofrivilligt singel ;) men jag klagar inte ... hahahahaha!

"Hej!
Jag heter Emelie och är allt som börjar på O.
Okysst
Oskuld
Oduglig"

=)

Tackobock, jordgubbssnopp!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du behöver väl ingen kille när du har mig och Sändra!

Postat av: Hanna

Du kanske får din "lilla" kille snart du också :D

2008-04-28 @ 18:01:13
URL: http://hannahkansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback