2april

Har ingen lektion nu förrens efter lunch och då är det den berömda säljresan som gäller! Men den ska gå bra, måste bara bestämma mig för vilka butiker jag ska besöka, sen kolla ut resvägen igen.. sen bara sätta ingån o skriva! jag ska INTE halka efter med ngt nu de sista veckorna .. NOWAY!

Har precis haft Coachsamtal med Hanna, det såg mkt bra ut . Bara två rester , eller ja ett prov, en novell o en bokrecention. och de ska vara klart tills nästa vecka, de har jag som mål :) O de ska klaras. Annars såg det bra ut, jag trodde att de skulle vara bra mkt mer som jag låg efter med. Så nu känner jag mig lite lättad faktiskt.

Ihelgen ska jag åka till Sthlm tsm med Camilla, Johanna,Bengtsson, Nempen o Linus :) Vi ska till några stadiumbutiker och dela ut flyers för Sporthandelsgymnasiet! Skolan bjuder på allt :) Boende, mat, bio o jaa , hela kittet ! Ska bli skönt att få komma iväg.. haha!

Igår var det verkligen ingen rolig dag alls, motivationen var inte på topp o inte humöret för den delen heller. Vet inte alls vad som hände, men känner väl att det inte händer så mkt som de brukar. Men man får ha i tanken att vi bara varit här sedan i söndags och snart slutar vi ! Så jag har inte tid att gå o vara på dåligt humör, det finns inte! Måste ta vara på tiden här nu, det är juh typ bara 58dagar kvar till studenten :) iiihhh! typ hur skönt som helst.
Men sen efter sommarn vill man väl tillbaka hit .. Kommer juh sakna alla grymt mycket, men det kommer gå bra ändå. Vet hur de slutade med mina allra bsäta kompisar från förra året, jaa vart är dom nu ? O vart är jag för dom? Typ ingen kontakt alls, så jag har inga större förväntingar på att vi från klassen kommer ha de heller, beror juh helt på vad man gör det till. Jag ska hålla kontakten med dom som betyder mest iaf :) ABSOLUT! 

Jag längtar till orkhandbollen, kommer bli så sjuukt kul! Men snart kommer den o knackar på min dörr :)

Nej, nu ska jag ta tag i o göra något vettigt, men vad? har juh inga rester ?! =) YEAH!

LOVE

Kommentarer
Postat av: camilla

vi kommer få grymt roligt!
jag hoppas du tänker hålla kontakten med mej! ;)

2008-04-02 @ 22:03:54
Postat av: Hanna

Saknar dig redan när jag tänker på sånt där! men vi får se till att inte tappar kontakten, känns tungt att tappa en så underbar kompis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback