8 April

Sitter i datasalen nu med ettorna på deras lektion, yeah! Nostalgisk man blir, känns som om de var igår en annan gick i ettan ;)

Det var några dagar sedan man kladda lite i bloggen o visste känns de jäkligt bra o vara tillbaka i skrivandet igen :)
Helgen har varit kanonkul ! Sthlm med några av de roligaste i klassen kan väl inte sluta på något annat sätt. Men jag var lite trött  o slut väl hemma på lördagkväll.

Fredagen började iaf med att klockan ringde 04.45 o då var det duschen som gällde i högsta hugg för att piggna till lite. Sen började resan mot Sthlm, vi poppade musik, skrattade, drack kaffe o bara fjantade oss :) Thats Nice! Väl framme i stora staden knäcktes en backspegel och det var väldigt mkt gasa o bromsa, måste erkänna att man var lite rädd ett tag, men Thomas kan sin sak sägs det.. Så man får väl lita på de :P Medans Thomas sprang iväg på möte fick vi ta oss ut till våra plaster själva, jag o Bengtsson skulle placera oss på Skärholmen, även kallat Särholmen :P Där stod vi utan för stadium o försökte dela ut enkäter, gick väl inte så bra.. men vi hade trevligt iaf .. Åkte in till stan senare o fönstershoppade :p MYS ! Vi åkte sedan til vårat vandrarhem och fixa iordning oss för maten och bowlingen .. Jävla skitsport! efter de åkte vi hem o bara pratade o umgicks ..Slocknade innan jag ens hade tagit av mig glajjerna :P så trött var jag!

Lördagen börjades med att vi låg o drog oss ett tag, sen blidde det frulle och efter de ihoppackning för att sedan bege oss in till stan och danna dag skulle jag stå med Johanna o Degen på Serglestorg i Stadiumbutiken.. Det var kul, delade ut lite enkäter sen drog vi o käkade och sedan packade ihop allt för att åka till Barkaby :) Jag o Johanna var på jakt efter kulglass hela jäkla dagen, men nej.. vi hittade ingen! GRRRR!
Påvägen hem bestämde vi oss för att dra Arena och de gjorde vi .. 22.15 började vi dricka o sen var en annan i farten o resten är historia, eller vad säger du KC ? ;)

Idag har vi dansat streetdance med ettorna, jäkligt roligt .. när man väl sätter allt! En annan höll på att bryta ihop ett x antal ggr , jag vill också kunna dansaa!!  Ikväll blir de att plugga kristendom för imorrn är de prov som gäller o jag måste sätta det! Klättring står också på schemat inför morgondagen..  Just nu borde jag jobba med säljresan, men man vet juh hur de går ....... Attans!

Aja, sneglar på Hannas blogg nu och ser att hon räknat ut att det är 52dagar till studenten :)

Skeppohoj!

LOVE

Kommentarer
Postat av: KC

historia som är laggd i en kista för att glömmas bort! ;)

2008-04-08 @ 14:25:30
Postat av: Hanna

Kommer nog vara svårt att glömma :D Inte för att jag var med o såg men för de andra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback