April April

Nu är det aprilmånad och ja, som jag nämt tidigare så tycker jag att tiden går förbaskat fort!

Kommit ner till Forshaga igen o träffat de flesta kompisar :) Det är NICE! Hanna sov hos mig i söndags o de var mys, bara massa prat o kycklingrulle. Sen kom Camilla o Johanna förbi på nattkvisten en sväng också, kul kul!

Nu sitter jag i skolan, kom lite tidigare än vanligt, såg att bloggen fungerade o HALELULJAH! Den har inte fungerat som den ska sedan i SÖndags, så jag blev very mucho happy..

Helgen var kanon, eller ah lördagen kanske man ska säga! Då styrdes gästis o där var de en heeel drös med människor. Sjukt kul hela natten lång :) Thanks!

Eftersom det tog sådan långtid att logga in så måste jag sluta skriva nu , segooblogg!

Hejsvejs!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback