IRR!

Vart är världen påväg någonstans?
Allt detta tjat om Engla, det är sjukt jobbigt! jag fattar inte, förstår inte ..
Jag trodde verkligen inte att han var kapabel till något sådant här! Besviken, irriterad och ledsen! Glad över att slippa vara hemma, tror inte jag skulle klara det faktiskt . Låter kanske väldigt konstigt! Men jag tar åt mig och tänker hela tiden att det skulle kunna vara någon som man känner eftersom allt är i närheten. Herregud, kan tänka mig vilket snack det går hemma på byn. Lider med alla anhöriga, Englas och den misstänktes som idag begärdes häktad. DAMN! Hoppas dom hittar henne snart.

Visst visste jag att du var sjuk, men inte såhär ?!

hej kom och hjälp mig, typ!

Ikväll blir de grillning och sen vet jag inte .. Hade varit kul med fest, men ah .. lungt var de va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback