18augusti

Ligger och lyssnar på lite lugna favoriter och pratar på msn med Sara och Janne. Trevligt värre dvs! Bollar lite tankar o ideer, alltid skönt att prata med sådanna som har lite erfarenheter på området ;P

Imorse hade jag världens sovmorgon! Sov ända till kl 12.00 förutom när jag kl 08.45 gick upp och ringde Hoforshus för att höra hur de gått med min lght, och nu är den min :) Så 1september flyttar jag mitt lass upp till Hofors. Jo ni hörde rätt, Hofors blir.

Jag har sådan beslutsångest så det finns inte!! Vet inte alls vad jag vill. Vill så fruktansvärt mkt, men tyvärr kan man inte göra allt. Varför kan man inte göra bägge?  Jag vill, jag vill , jag vill kunna både äta kakan men också kunna spara den..
Skit!!

Har kollat lite på möbler till min lght nyss men jag vet inte hur jag ska ha .. Är inne på svarta möbler och vitahyllor, är inne i någon svart/vit period, Tycker de är så grymt snyggt plus att man kan ha vilka färger som helst till det på gardiner o annan utsmyckning. Har hittat en soffa och en tv-bänk jag är sugen på. Det kan juh inte kosta för mkt heller.
Vad tycker ni?

       

Nej nu ska jag lägga mig o ta en rejäl funderare på vad jag vill göra med mitt liv!


Kommentarer
Postat av: sara

den bänken är HUR SNYGG SOM HELST! alltid trevligt att prata me dig, och jag hoppas jag hjälper lite :) miss u baby!!

2008-08-18 @ 23:07:15
Postat av: theresa

Hejsan..va kul att du ska flytta. får komma upp och hälsa på dig då:D..

skönt att höra att allt är bra med dig. Saknar dig!!

Hoppas vi kan ses så snart som möjligt,,

2008-08-19 @ 10:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback