1augusti

Välkommen augusti!
- Nu är det höst snart...

Ska alldeles precis just nu cykla till jobbet, jobbar mellan 9-14.  Vet ej vad jag ska hitta på senare, men förmodligen kommer jag vara så trött att jag inte orkar göra något. Somnade väl kring 0400 tiden imorse. Hade trevligt på msn och då är det svårt att slita sig! Inget man gör frivilligt.

Jag får panik, vad ville du mig? hur fick du mitt nummer och varför ?! Gasch, jag måste få veta.. haha!
Snacka om att vara nojjig, men detta är ett sms jag aldrig ens i världshistorien trodde att jag skulle få. Finns inte! Men inte klagar då jag, nej tack för att du tydligen tänkte på mig och välkommen ner till Torsåker i helgen :)

Kid Rock feat Shearyl Crow (Stavning) - Pictures
- kanske den absolut bästa låt just nu!

Måste kila!

Hörs sen dåå .. :)



Varför måste allt vara så komplicerat? Det är så mkt känslor som rör sig inne i mitt huvud och i min kropp, vet inte vad de vill mig eller varför de kommer såhär. Känns bara jäkligt onödigt!
You are all I need beside me, all i need to turn my world.

Imorrn är de Brännbollen och jag hoppas att de blir kul, men kan inte bli annat! Kmr bli fiiint drag på gästis och de är juh aldrig fel. Jag hoppas att du är där så jag får lite upprättelser om vad som händer. Orkar inte tänka mer!

Känns som om en ledighet är nära eftersom jag varit ledig varje helg den senaste månaden, lite knas nu eftersom jag nu ska jobba ända till fredag nästa vecka, sen är jag ledig. Jihoo! Men de blir pengar och jag har faktiskt klagat på att jag jobbat så lite. allstå ska jag vara glad nu! =) Men de är jag, absolut. Pengar behövs verkligen!!

Såhär ser kommande dagar ut:

Lörd: 9-19
Sönd:11-19
Mån: 9-15
Tis: 9-15
Ons: 9-15
Tors: 9-15
Fre: 9-15


Jag blir så matt när det inte finns något att göra, men tar inte för mig att göra ngt heller så vad kan man då begära!?
Sändra ska ut på Kharma ikväll och jag är grymt sugen, men jag SKA spara mig tills imorrn. Annars orkar jag knappast jobba! Räcker med en bakisdag eftersom jag inte får tid att återhämta mig ;P Men det är tyvärr TRAGISKT att bara sitta hemma en fredagkväll, en pojkvän och lite kärlek skulle man haft. Då skulle man då inte klaga ;D

Är verkligen nykär the shit och nya modet eller?
hursomhelst kommer jag nog aldrig uppleva den känslan igen......







All through your life
I'll be by your side
Till death do us part
Baby, I'll be your friend
My love will never end
Till death do us part

When I wake up every day
With you lying in my arms
I wonder if I'm dreaming
When I look into your eyes
I just can't believe it's true
That my heart belongs to you
Baby, we can have it all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback