21augusti

Har precis ätit upp maten och packat klart min väska som ska följa med ner till Värmland :) har suttit vid datorn en stud och pratat med lite folk, alltid trevligt!

Idag har man även hunnit med att ringa facket o a-kassan, pratat med Henke på intersport om tjänsten och ja, gjort en massa bra iaf :P Skönt o få allt överstökat. Ska in till inter nästa vecka o disskutera mera kring jobbet.

Nej, nu går mitt tåg snart o jag måste hinna duka av och sedan fram till ICA o köpa nå gott till magen :P Färdkost måste man ha!! Väntar bara på att pappa ska komma hem så han för skjussa mig, är liiiite lat idag. Spec nu när man är mätt om magen!

Hörs efter helgens bravader!!!

Värmland - Liseberg - Klassen, här kommer jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback