27augusti

Ligger somvanligt i sängen och lyssnar på musik. Har packat ner lite saker i kartonger som ska upp till lägenheten på fredag då pappa hämtar nycklarna. Vill jättegärna vara ledig så man kan städa ur så mkt som möjligt och fixa klart de mesta så de bara är att flytta in på söndag-måndag :) Får dock inge svar av Kusinvitamin om hon kan jobba mina timmar eller ej, lär väl dröja innan de sker också. Hoppas kan man juh alltid göra.

Imorrn är de ledigdag som gäller, den ska spenderas med storasyster på IKEA! Måste juh köpa massor med saker till min nya lya. Bla:

- tv-bänk
- rum till vardagsrummet
- Tvättkorg
- Gardiner
- Porslin
- Golvlampa
- Taklampa
- Draperi
- Husgeråd
- Köksmöbler
med mera, med mera.

Men allt kan inte köpas denna månad, får se vad de hittas under morgondagen. Vet inte ens vad jag ska ha i vilka färger, men de ska iaf gå i Grått (väggarna) / Svart /Vitt och begie. Färger som man kan matcha med allt :)
Slängde allt jag hade nere i forshaga, kanske dumt nu i efterhand? Men vem vill ha tre år gamla saker i en ny lägenhet? Noot me!

Jobbade 9-20 idag och somvanligt går de dagarna smärtfritt, hade velat haft fler sådanna. Nu är de bara helgen kvar på ICA, kanske fredagen också då. Sen börjar jag mitt nya liv inne på Intersport. Känns otroligt bra iaf!!
På måndag ska jag börja leva ett helt nytt liv, det ska bli träning, solningar o massa mer :) Hoppas de håller i sig, men de ska jag se till att de gör.

Nej, nu ska jag kika runt o fundera lite mer kring lägenheten :)

Tjiiing tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag är så fruktansvärt avundsjuk på dig Emelie. Måste få komma och hälsa på dig i din nya lägenhet snart

2008-08-27 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback