29augusti

Fick nycklarna till lägenheten idag :) Var bara att gå upp i tid och packa in kartongerna jag gjort klara i bilen och sedan bege oss mot Hofors. Blev lite strul en snabbis, men de löste sig snabbt och plötsligt hade jag packat in allt som skulle in. Dock inte mkt alls. Bara kökssaker då jag inte har så mkt mer. Packade upp de mesta, sköljde ur och kom på sedan att jag måste ha hyllpapper i skåpen eftersom dom inte ser så trevliga ut. Fick gå neråt bruket på en hyllpappersjakt, visade sig dock inte vara de lättaste att få tag i . Men efter några besök på butikerna så fick jag rekomendationen att gå in på Beckers och fråga efter Självhäftandepapper, o där fanns de ! köpte en rulle på två meter och tänkte att de borde räcka. Mjo, till två hyllplan ja :P Kom inte så mkt längre med min flytt under dagen. Men har iaf lite orning i köket och de undanstökat ( de mesta iaf) .

Blev en smärre chock när jag kom in i lägenheten, jag trodde tapeterna var gråa. Eller dom var de sist, men nu såg jag att dom mer var lagd åt de vitare hållet. Haha! Så nu är man tillbaka på ruta ett vad gäller färg på möblemang. Hade igår bestämt mig för vitt, men nu är jag inte så säker mera. Får se hur de blir! Känns skönt att vara i flyttar tagen iaf!

Lunchade med Sändra på Depå idag också, de var trevligt! inte allt för ofta man träffar den unga damen mera. Vi har så mkt att göra på olika håll att de bara blir någon gång i bland, trots att vi bor grannar. ( Inte from söndag dock). Men hon är alltid välkommen hem till mig. Allt mitt är ditt bejbe ! :) Nästan iaf ! ;)

Imorrn är de jobb som gäller, 9-19. Likaså på söndag dock 11-19 då ! Alltså min sista dag på ICA torcenter (för denna ggr), buhu! Men de kommer bli bra . I know it :) Ser fram emot nästa vecka på Intersport och tid i min alldeles egna lägenhet. Ska bli skönt att få stå på egna ben , igen. . Men numera på mina alldeles egna ben :)

Måste kirra nå datum för inflyttnings firade också, men de blir ett senare kapitel :) Inflyttning först !

Saknar mina sötnosar från Forshaga, önskar ni vore med mig o delade denna tid med mig ! känner att de är nu man behöver er mer än någonsin. Ert stöd och era ord. I love you!

Kommentarer
Postat av: Din Hanna

Var länge sen vi pratade nu, får ta o göra det snart honey. Saknar dig mkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback