5augusti

Såg nyss en länk i en blogg om ett kärlekstest, givietvis går jag in o börja skriva. När jag senare kommer till att man ska knappra in telenummer börja jag fundera, dock inte tillräckligt för att inte skriva i nummret, då se jag att den ska skicka ett sms och att de är en abonnemangspremunation!? gasch, nu kommer den dra massa pengar och jag kan inte stoppa eftersom jag inte kan göra mellanslag vid sms. Jag blir så arg och less! Kan de inte stå att de är sånt direkt när man ser sidan?! Nej  då måste man dra ner sidan för att se, inte tänker man på de då eller ?! jaja, vad är väl en dag på slottet!

Jobbat 9-15 idag som jag ska göra resterande vecka, gått bra! :) Ovanligt för att vara tisdag. Annars hatar jag dessa dagar för då kommer Tobaken. Sist blev jag så less att jag beställde av allt! Så nu är de KNÖKAT i skåpet och de blev inhandling för 70 000kr :o Oppps,! Men visste ju att de skulle bli fel det med. Vad fan är mellantinget egentligen?! Kan ngn svara på de!

Har varit in till Sandviken en snabbis med Erica o Matte, vi skulle kolla på jackor men somvanligt hittar jag inget. Iofs får jag alltid ont i magen o panik när jag går i butiker så kan inte riktigt koncentrera mig ordentligt. Men jag såg på Inter att de hade Blazer Mid skorna, Nike, som jag velat ha så länge! Vita med svart märke. Jo, impulsköp o vips så var de mina :) Sjuuukt snygga iaf!





Måste införskaffa mig lite nya kläder också, det behövs verkligen! Vet dock inte när jag ska hinna med det.. Det visar sig kanske.

Bloggar nog en sväng till senare, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback