22December

Tänkte slänga in ett inlägg nu innan jag lägger mig =) Vet inte om de blir några fler innan julafton.

Jobbet gick smärtfritt, dock inte så mkt folk som jag hoppats på. Men man kan juh inte få allt här i världen. Kanske blir mer imorrn, de vet man aldrig. 9-19 imorrn o vi börjar dagen med en julfrukost tillsammans :) Hur mysigt är inte de då!
Tillomed så att Denice och Noah joinar (Micke o Lelles barn). Bara massa snack o mys, kan inte bli bättre.

Efter jobbet åker jag hem till Torsåker o spelar bingolotto med E & E visar sig om A blir med också =) Hoppas jag vinner miljonen så jag slipper jobba mellandagarna ! hah, lär juh inte hända. Men vill jobba också så jag gråter inga floder för de. Sen är de juh Julafton o då börjar jag kl 10 o jobbar till 13, en kortis dag. Men mysigt ska de bli! Har precis packat väskan, behövs juh inte så mkt grejer egentligen .....

Sen blir de juh middag o julmys med familj o släkten på mammas sida. Kan bli trevligt! Jag ska försöka vara på mitt allra bästa humör, även fast jag brukar ha svårt för de under julen. Måste införskaffa mig en chokladask till mormor o morfar också. Får bli imorrn! =)

Neh, nu kallar sängen mitt namn. Blir till att gå upp i tid imorrn eftersom jag måste hinna diska också, vore juh hemskt att låta den stå några dagar till menar jag.

Om vi inte hörs mer innan jul så vill jag bara passa på att önska er allesammans en riktigt god jul =)

pirripirrimaggropen, nu stänger vi dagboken :)

ps. Är på helspänd inför morgondagens resultat av vad nästa tillskott i familjen ha för kön!
Moster Emelie blir glad vilket som, men ihh så nervkittlande de är. Hoppas iaf de är helt o rent, friskt o välmåeende, de är det ända jag önskar just nu!

Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback