3December

Ojojoj vad tiden går fort :) Knappt så man hinner med själv..

Imorgon skulle jag haft ännu en ledig dag eftersom de blivit så många dagars jobb senaste veckan, men Angelica har gått o skaffat sig halsfluss nu mitt i juletider så jag får hoppa in o jobba . Men jag klagar inte, jag trivs på jobbet o imorgon är de Klubbdag och då blir de säkert lite folk som tänker shoppa lite julisar :)

Har varit en stressig dag på jobbet, vet inte om de var för att vi tog de för lungt imorse o trodde vi hade mer tid än vad vi egentligen hade eller om tiden helt enkelt inte räckte till även fast vi jobbade på flitigt :P Det har varit lite folk idag iaf, men inte alls mkt .. Varit underbemannade o Lelle har fått jobba lite på nerdervåningen också, måste lära mig mer på de sortimentet ! Pinsamt o inte kunna sälja eller vara till hjälp för kunderna. Jobbigt läge!
Sista timmen var jag så otroligt bitter o ledsen eftersom jag då kom på att vi inte skulle hinna klart med allt inför morgondagen som verkligen borde vara klart! Allt är inte uppackat, utställt osv osv .. Men vi har inga galjar heller, så typiskt att de ska ta slut just nu! men men, nu är de som det är... Lelle o Micke får ta tag i det där imorrn innan öppning för jag ska på ansiktsbehandling o kolla lägenhet, börjar vid 12 00 =) slutar 20.00... Nicedag!

moneymoneymoney, always funny in a richmans world :)

Har precis kommit hem från Erica o Andreas, de bjöd på pepparkakor, lussebulle o julmust .. Mumms! De hade haft en tjejdag inne i valbo o E har köpt de första gosedjuret till bäbisen. En flodhäst, o då kom jag osökt att tänka på joannas Alice :) Saknar henne!

Ska kolla tv nu sen fundera på vad jag ska äta för ngt imorrn! ..

harebrarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback