5December

Ligger i soffan o käkar nötter samt dricker julmust, livets dryck :) Kollar Idol som nu har paus, vet inte vem jag riktigt håller på men Robin bengtsson är juh förbannat sexig! Raaw ! Hans blick, mmm.. Klagar inte när han står på scenen :)

På jobbet idag var jag lika trött som gårdagen, kunde somna stående. Men bara på slutet.. Blev juh lite sent igår, senare än vad jag tänkt mig. Men de var trevligt :) Haft två ritkigt trevliga nätter nu, o anledningen varför vet bara vi ! o så får de förbli.

Har väl inte så mkt att dela med mig av idag, jobb imorrn , 10-16 :) Har en timmes längre öppettid.. suck, kommer säkert bli segt. men men ... Money Money!
Känns faktiskt som om pengar är de ända jag tänker på nu, men de är juh så nice! Nu förstår jag Linus =P

Nästa fredag är det julfest :) Det kommer bli så kul.. Ser framemot de!

Jag har förresten inte berättat att jag fått min lägenhet! En tvåa på ängkärrsgatan, inflyttning 1a januari då rusten är klar .. Looking forward!
Skönt med en tvåa, en stoooor lägenhet med mkt space ..

Orkar inge mer, känns bara som att jag skriver meningslösa saker....

HARE RÅÅ!

ps. Jag saknar Ankan på jobbet ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback