21Februari

och hemgång på G :) Sitter i skolan på näthandlen nu, knåpar på min londonresa  men inte går det bra inte! fysjutton.. Geografi är inte min starka sida så man kan väl säga att jag är klassens mobboffer idag =/  Bara för att jag inte visste om London låg i Europa eller inte o vart de låg.. Bajs! hur ska jag kunna veta de då?

Nästa lektion är det prov o jag lär inte få bra på det! Sägs att de är megasvårt och att de kommer saker som vi inte ens gått igenom, men aja bring it on! En rest till gör väl inget.. suck! Har iaf packat ner jättemkt extrasaker som jag inte hunnit gjort i skolan... Pust! Det är drygt när vi bara har en massa inlämningsuppgifter ist för prov.. fast ändå skönt!

16.41 går mitt tåg mot Hofors =) Det ska bli så skönt.. Känns lite overkligt att vi ska vara borta 5veckor och sedan när vi kommer tillbaka är de bara ca 64dagar kvar :S ihhhh! spännande o läskigt..
Imorrn ska jag iaf åka in till Sandviken, blir TeamSportia en sväng, hälsa på Pontan som har sion praktik där o även tjena på Susanne o Lina =) Nästa destination är Intersport o presentera mig och disskutera tider för praktiken, o efter de ska jag lösa gymkort på parkbadet så jag kommer att träna på hemmaplanen :) Annars blir de inte av.. BALKLÄNNING ON!

Kommer sakna alla här, men bara att vänja sig.. Snart ses vi inte överhuvudtaget! Okej, de där var väl o ta i, men nästan iaf .. typ bara några ggr om året. men jag tror de kommer gå bra! Har överlevt ett år här utan mina älskade vänner på 7e, var jobbigt i början, men annars inga problem. Tror de kommer vara samma nu, man vänjer sig. Sen får man se till att hålla kontakten o träffas regelbundet! Det är juh nu man kommer märka vilka som är ens vänner och tvärtom. men aja, nog snackat om detta..

Jag är iaf trött nu, solade imorse o igår... de tar på krafterna! o skolan också för den delen... snark!

nej, nu ska jag läsa igenom till provet en ggr till!

Vi ses ikväll :)

ps. Välkommen hem Sanna =) Hoppas vi ses snart vännen ..

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback