Ensamhet

Mmm, hela helgen har man tillbringat med me , myself and I .. Men det har gått fort och har inte alls varit lika tråkigt som jag trodde det skulle vara! Fredagen började såklart med skola, mobbade Camilla lite för hennes alldeles egna språk, men vi gillar det :P haha .. människan kan juh inte prata ;) Sen när vi kom tillbaka till skolan efter lunch var det Johannas tur, Johanna hjärta Peeer ! ;) och Per blir sådär seriös som bara han kan bli och känner väl att vi är taskiga mot Johanna, men vaddå? man kan inte rå för hur man känner för någon ;) Jag blev iaf lite rädd när Per började ropa efter mig i korridoren så jag slängde mig under Björns skrivbord o blev sittandes där, men Per den kluriga lilla räven fann mig! Men de var lite kul ändå.. haha...

Styrde kosan hem och sedan mot gymmet med Nisse o Niklas, de var givande och kul :) Det är så gött o träna, även om man inte är motiverad alla gånger. Efter detta så gick jag till ica och kände att eftersom jag skulle vara ensam hela helgen och tyckte så synd om mig själv så köpte jag lite godis, 17kr men åt inte upp allt :) Bra Emelie! haha.. Sen blev det tv resten av kvällen, dansade lite också.. alltid lika mys att vara själv!

Lördagen började med en lååångpromme i det vackra vårvädret :) Var säkert ute iaf över 1timme och det var så skööönt. Då kände jag att jag hade gjort mitt för idag. Träningsvärk från gymmet och en soffa som lockade så blev det tillslut det. Mys! Melodifestival med en granne som hade högsta på världens jävla ljudanläggning så hela väggarna skakade, o man kan juh inte vara värre själv så jag höjde på min lilla tv, o högt blev det.. Kände ändå vibrationerna i väggen, men de kunde jag faktiskt leva med :) Hejja Sanna Nielsen och Rongedal, eller nått sånt. Tyckte dock att Lasse Lidh skulle gått vidare till andra chansen.. men men Svenska folket tyckte tydligen inte som jag. Kollade sedan på "Se upp för dårarna", blev så glad när jag knäppte över på fyran o såg att de var den filmen, som jag längtat efter att se den!

Söndagen var hur seg som helst, satt vid min dator och skrev lite på en novell, men vette katten vad de blev för ngt. Sen har jag även gjort klart min idrottslektion som skulle vara inne före jul :) Bra Emelie! O alla andra rester som skulle vara klar innan denna vecka, ja dom har de juh gått bra med ! Nooot.. Fan!

På torsdag åker jag hem på lov och praktik i 5hela veckor, ett halvt sommarlov! Shiet.. sen när man kommer tillbaka, ja då måste man ta tag i skolan! faan... varför är man alltiod ute i sista minuten? Men ska ta med mig massa hem så får man se hur mkt man gör, tanken som räknas ändå ;) Får juh faktiskt mitt office program då också!

Usch, själv hatar jag långa inlägg eftersom det blir så mkt o drygt att läsa så idag skriver jag ett minst lika långt själv... Suck på mig!

Göra klart PB nu!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: camilla

Det är inget eget språk!! det kallas dialekt! ;)

2008-02-19 @ 11:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback