Livet är inte rättvist!

Nej, livet är fan inte rättvist alla gånger!  Jag blir så less, besviken och arg.. Varför varför varför?
Alldeles nyss fick vi reda på att en elev på skolan omkommit tillsammans med sina föräldrar i en bilolycka, (som jag fattat det hela). Eleven gick i årskurs 2 på viltgymnasiet. Ingen jag känner, men på en sån här liten skola vet man vilka alla är och det känns hårt även fast man inte ens har pratat med personen. Tänk om det hade varit en i vår klass, känns som att man inte kan jämnföra, för det är lika hårt oavsett! Faaan!
Det värsta är när folk skämtar om vem det är o skrattar, så jävla respektöst och jag fattar mig inte på personen ifråga, vad är felet???? herreguuud...

Varför händer detta en 17årig kille som har hela livet framför sig? Han har inte ens hunnit börja leva. Jag blir arg,ledsen och confused!

Dagen lär inte bli så lätt idag, vad fan ska man säga? Kul o möta alla i hans klass, linjerna emellan är så himla tajta! Vet inte vad jag ska skriva, tror jag är i chock faktiskt.. Tänk om tänk om tänk om!

RIP

Sitter o har kundvård nu, har jobbat lite o det ser bra ut. Men prov nästa vecka o jag kan nooot så mycket. men men!
Snart är det dags för fys på idrotten, ska ge järnet eftersom det blir fest ikväll, o sen missade vi simmningen igår =/ det var inte kul!

Ikväll blir de ferrilifest o de är alltid kul. får se om de styrs arena eller en hemmakväll med chixen, ngnstans att vara vore, men inte hos mig! idag ska jag stå på mig..

Saknar min PV alldels för mkt också ;) haha! Var hemma hos honom igår, han var pretty söt.. Kanske den största anledningen till att vi kom försent till simmningen o missade den! eller vad tror du Hannis?

Alltså helt seriöst, Hanna måste vara den mest underbara människan i hela Värmland! Det är henne man vänder sig till när det är något och man vet att hon alltid finns tillhands! jag gillar henne! ;) <3 lilla pottsork ;)

Thank you and good bye!

Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson

Vad glad jag blir när du skriver sådär om mig i din blogg, Du vet att jag känner likadant! "we connect liksom" :P (eller hur de nu stavas)
Kommer sakna dig när du ska ska lämna mig o mitt värmland.....

Postat av: michel

otäckt me simon! hanna är en bra filur, du också! jag litar på att du kommer ner och hälsar på för jämnan när du slutat här!

2008-02-02 @ 14:19:45
URL: http://schlusser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback