London

Dagens första lektion är Näthandel, vi ska planera en weekend till London för två personer. Vi får inte köpa en paketresa, utan allt så gå försig.. Hotell,Flyg,aktiviteter osv.. Lite drygt, men bara liiite ;)

Igår var vi på dans inne istan, kan väl inte påstå att det var bra eller roligt. Men en innestående Estetiskverksamhet lektion är inte lika tråkigt :)

Idag är det även Valentines Day, mysigt för dom som har ngn att dela den med.. men för mig är det en helt vanlig dag som kommer innehålla skola,simning och sova.. jag gillert =) Blir nog även en visit till gymmet också..

Skulle vilja ha åkt hem idag, men jag får vänta en vecka., men de funkar faktiskt!

Det går inte så jättebra med min resa, blir kanske liiite dyrt för en weekend, men vad ska man göra liksom? det kostar juh att åka till London..

Snart är det studentkomitté möte, de ska bli skoj :) O Bengtsson har fixat vår balbil nu =) Jiippie! En cadillac med 6platser, vi kommer juh garanterat vara snyggaste paret på skolan. Jag Bengtsson o Hanna .. Lätt!! Skiter i vad alla säger o tycker, vi SKA gå tre st på balen, hur pimp är inte det egentligen? vavavavavvaa? hur COOLT som helst.

Nej, nu ska jag dra mig tillbaka...

Bye bye..

- Kör försiktigt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Helt klart att vi ska va snyggast! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback