När det blir varma sommardar

Sitter i skolan och har precis avlkarat dagens första och ända lektion. Bokslut med Per Leandersson är inget att leka med, svårt men sitter man bredvid Tesse så går allt som på räls. =) Vet dock inte hur mkt jag lär mig, men just för tillfället känner man sig jädras duktig iaf.

Efter lunch är det minnesstud för Simon i kyrkan, kommer vara grymt jobbigt att se alla hans nära på skolan.
Hela situationen är grym helt enkelt. Men jag hoppas att stunden i kyrkan kommer hjälpa hans anhöriga att bearbeta och kunna gå vidare lite lättare. Det är aldrig lätt, men man måste få sörja ett tag men sen måste man även gå vidare och fortsätta leva.
Kan verkligen inte tänka mig hur hans syskon mår, hela familjen borta. Önskar jag kunde byta plats med dom bara för en dag, men tyvärr så går inte det. Önskar att man kunda göra något för att hjälpa alla, men det går inte heller mer än att visa att man finns som stöd.
RIP Simon Sjöqvist 1990-2008

Annars idag blir det väl att träna lite på vår dans till idrotten, vi måste komma igång eftersom vi ska visa upp den nästa vecka, eller om de var veckan efter. Vi har inte alls kommit långt och stegen sitter juh ännu inte heller, men vi är järngänget som kommer klara det =) haha!
Sen ska jag dra gymmet som inte blev av i måndags, dåligt samvete! Igår så var det aerobics, annars brukar vi köra stepup o styrka, men vi kände att vi ville testa på något nytt så vi tog aerobicsen.. haha! det var snabbt och kul, men svårt med stegen vissa gånger, tror jag håller mig till stepup =)

Igår åt man ingen Semla heller, nej här tänker man på balklänningen som man ska komma i :) har gått bra hittills iaf, 2kg på 1,5vecka ! hihi .. men har inte vägt mig sedan i torsdags eftersom det i helgen blev alkohol och med alkohol medföljer en massa annat tjafs. Skit! men nu är man back on track ingen =)

Nej usch, jag som skulle jobba med Säljtekniken, ligger efter lite med uppgifter som måste vara inne, sen är det årets första prov på fredag också, måste plugga!!! Hjälp mig! Jag behöver en dator! eller ett offixcepaket kanske rättaresagt..

Jaja, men nejnej.. Nu måste jag ta tag i lite saker.

See you later aligator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback