Strange kind of ass

Har haft klassråd idag, typ nyligen. Sen satte vi oss och skulle jobba lite med dansen blev väl inte så mkt gjort somvanligt! Men nu ska Christoffer fixa med vår skiva iaf så det blir en mix så kanske vi kommer igång sen. Hoppas! Snart sätter iaf SÄTEK igång, det är en förkortning på Säljteknik. Ska forstätta med mitt Personliga Brev och sedan skriva klart mitt brev till Anders i Frusna män söker, haha!  kan bli kul.. Måste bara hitta på ngt vettigt att skriva så han väljer mig =) haha ..

Igår styrdes det gym, och det är lika skönt varje gång! Körde armar,bröst och lite mage .. Yees! Den stora frågan är väl egentligen hur det kommer att bli på hemmaplan, där finns inget gym på nära håll o ska man jobba tre veckor lär man juh inte vara pigg på att träna efter det. Men jag ska klara dessa 5veckor hemma med träning, jag måste tvunget göra det.. annars har jag tränat förgäves här nere.. Ska nog bli bra dethär ändå!

Åh jag är så sjukt sugen på att åka utomlands, bara slappa och jobba på brännan.. Träffa folk och festa en massa =) Undra vart man ska styra kosan detta år? Blir inte Aiya Napa som det var tänkt från början, men vi får se vad de styrs iaf ..

Idag har jag ont i magen också, kanske beror det på hur himlans nervös jag var när jag skulle ringa InterSport om praktikplats, huualigen tänker dom flesta som känner mig.. Du Emelie som hatar intersport, jo jag vet.. jag gör verkligen det.. men jag tror detta kan vara en chans att ändra  min inställning på denna sportbutik, finns mkt jag kan tillföra där också =) hah! kan bli bra det där..

Skulle vara kul med ett litet skämt nu, men jag kommer inte på ngt .. Så jag skiter i det!
Ikväll blir det Step up :) längtar!

Nej, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hoppas verkligen att du kommer få träffa din Anders från Norrbotten, Det är du värd !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback