Utgång.

Skräll att man hamnar här då det finns brist på annat att göra :)

Igår var jag och Pernilla inne i Gävle hela dagen och testade balklänningar, är man kräsen så är man. Hittade inte någon klänning som jag ville ha och ingen svart! Bläää .. Men bättre lycka nästa gång kanske. Testade iaf en del olika men jag vill inte ha ngn färg, jag passar inte i det. Så vi får se vad de blir helt enkelt.  Pernilla hittade en rad snygga som hon passade i , får se vilken hon väljer :)

Efter all provning gick vi in o hämtade upp Sändra för att sedan gå o käka, det blev tacotallrik för mig o sändra medans Pernillan tog en sallad =) Samtidigt ringde Erica o fråga om jag skulle med ut på kvällen, självklart bangar man inte, var juh ändå två veckor sedan jag var ut sist! ÅKte direkt från Gävle till Sandviken, testade lite olika kläder men hittade inget som passade hos Erica heller så jag tog mina trasor som jag hade haft under dagen, ingen som vet det ;) Sen kom Madde förbi och då börjades vinpimplandet =) Mumms! Det var riktigt gött o sen kom fler folk och då blev det jägershots, några för mkt .. lika så med vinet! men klagar inte! Kul var det iaf och på lördag gäller det igen :) jäjä!

Idag vaknade man med värdlens huvudbank! ajajaja, det bådade inte gott! men efter några glas vatten o lite mer vila så försvann det och jag satte mig på bussen mot Hofors och Sofie :) Vi gick på Hanssons o käkade lite o snackade en massa strunt!. Alltid lika skönt o roligt att träffa den tjejen! Sedan gick vi hem och hon visade sin balklänning och studentmössa, man blir all taggad =) Ohjaaa! Glenn skjussade hem mig vid 17.00 och då kom Sändra över, så vi har legat i sängen o myst lite .. mmmmm :D Gillert! lyssnat på lite inspelningar o låtar .. hahah!


Snart är de dags för praktik o jag är inte ett dugg laddad. men man måste ta sig igenom det, för efter regn kommer solsken =)  o jag älskar solen!

Pratade med Hanna idag också, det var kul :) Skönt o höra hennes ljuva stämma igen, var ett tag sedan sist!
 -Miss U Girly!

Peace and LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback