1 januari

ja, hej o välkommen nya året =)

Gårdagen blev väl inte riktigt som väntat, men utan planer så kan man juh hamna var som helst. Käkade middag här hemma först iaf, tre rätters o de var inte helt fel :P Sen gick jag o Sandra över till Tess för att senar gå vidare till Sandra, själv hade jag sagt att de skulle bli lungt medtanke på hur de var på juldagen, o lungt blev de..  Var väl ingen höjdar kväll, men det var ändå trevligt. Gick till byggdegården där de var lite folk, körde charader o bara pratade med lite folk. Sköt lite raketer o ja, de var väl de ända.. 
 
Är inte alls pigg idag, sitter med världens förkylning o är febrig, kul när man ska upp 05.00 för att börja jobba kl 06.00 imorrn med inventering, men ska gå dit o se hur mkt jag orkar, annars får jag väl gå hem igen! Kände mig sjuk redan igår, höll på att somna under hela kvällen.. men gött o få uppleva hur andra är som onykter, jag har aldrig tänkt på de innan eftersom jag alltid varit den som vart värst, men inte igår. de var lite speciellt.. men nog drog man en o annan shot, o de var gott, spec för halsen =) haha..

Ja, som sagt så ska man jobba imorn, blir nog jäkligt tufft! men ska göra mitt bästa.... sen blir de väl sova o vila upp sig, snart skola igen.

nej, ska man orka upp 5 så måste man nog lägga sig snart, lär juh inte bli nå problem, har sovit typ hela dagen ändå.

Hejsvejs o god fortsättning =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback