Bravader

Jaa, då är det snart helg igen =) Tiden går faktiskt ganska fort, lite läskigt men ändå spännande... 134dagar kvar till studenten o jag har inte fixat ett smack. Ingen balklänning, ingen student outfit, NADA! men de kommer väl..

Helgen som var, Tildas 19års fest var jätteskoj! Först var vi hemma hos mig på förförfest, sen vidare till tilda på förfest och efter de begav vi oss till klubben för att dansa o umgås med massa folk. Hos tilda kördes de singstar o gituar hero, presentöppning och pernilla lekta katt :P haha! aja, de var skoj iaf  o en tidig kväller blev det för en ggr skull.

Jag o Hanna har kommit igång med vår Yearbook nu också, skickade ut alla mail o frågor igår o de kändes som en stor lättnad! nu hänger de bara på att få in alla svar, men de ska nog inte vara några problem... Började även spåna lite i nöjesfesten, hoppas den blir lika bra som förra året, om inte ännu bättre =) Vi har lite tankar och planer på hur vi skulle vilja ha det.. Hoppas det går att fixa o lösa!

Nu sitter jag i skolan, har ingen lektion förrens efter lunch, sisådär 13.20 o då är det säljteknik.
Håller på att klura lite vart man ska ta 3veckors praktik, vet inte alls vart jag ska vara . Vet inte ens vad jag vill. Då är det inte lätt heller. Får spåna lite mer i detta tror jag.....

Ihelgen kommer Sara också =) med lilla Lasse, hoppas han inte hårar så mkt . hehe.. Ska bli kul o få lite ombyte på umgänge en helg, prata av mig och bara vara med min alldeles underbara Sara! Hon har inte varit i forshaga sedan studenten, så hon ser nog fram emot detta ..

Den 20februari flyttar Sanna my love hem till sverige också, då kommer hon förmodligen hit till mig=) JAA! 
Vi behöver tillbringa massor med tid tillsammans, så mkt som vi gått miste om nu under nästan ett år. de suger! men ser fram emot att ha henne på hemmaplan ett tag iaf .. vet juh aldrig vad hon hittar på sen! ;)

Idag blev de en lång blogg... känns gött att man kommit igång med träning ocksåp för den delen.. blir aerobic på sönda =) Jadååå!

TJARÅÅÅÅÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

Postat av: sara

haha lasse hårar inte nått, han har kort hår:) hjaa.. ja ser frammemot att komma te fif igen:D åå va roligt
vi ska ha :D PUSS VÄNNen!

2008-01-16 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback