Studentkryssning

Studentkryssning blir den 11maj :) Det ska bli så kul, tjejerna i klassen plus någon mer, kommer bli kanon o en riktigt karatefylla ! yeah.. Ska bara bokas, men de fixar jag så fort som möjligt. Ska ringa hon som är ansvarig och prata lite..

Nu sitter man i skolan igen, kommer verkligen ingen vart! hualigen.. Vad fan ska man göra? jobba vore, men nu står de helt still. Svårt att disskutera kring mobiloperatörer om vad som är bäst osv för ett företag.

I helgen blir de arena o världens party, det ser jag framemot! jättemånga från skolan som ska ut så jag hoppas det blir ett riktigt ståhej. Får se vart förfesten blir eller om de heltenkelt blir bowling innan.

Snart ska man åka hem till Torsåker o spendera 5hela veckor i skogarna, men de ska nog gå bra. Måste dock fixa praktikplats först. Ringde tidigare men då var Johan inte inne, så ska ringa han igen nu. Hoppas jag får ha min praktik på Stadium i Valbo, de vore asbra eftersom jag sökt jobb där from 1juni :)

Finns inte så mkt roliga jobb på markanden nu, bådar inge gött för min del. Är så kräsen, men man kan juh inte ta vilket jobb som helst. Håller tummarna på Ovako och Stadium iaf =)

Hade varit prefekt väder för långfärdskridskor idag, solen skiner o världens finaste väder men så kom snön som vi inte trodde skulle komma. Hur mkt som helst! Så, de blev inställt.. Men man slutar aldrig att förvånas när det gäller saker som ska göras. Alltid är det ngt som händer när vi ska ut , regnar det inte så blåser eller snöar det. Suck! men man börjar juh bli van om man säger så....

Jamen neeej, nu kanske man ska ge med sig lite o jobba en aning ?..

Måste bara säga att jag uppskattar vissa personer väldigt mkt, finns inte ord för vad de betyder för mig! är så glad att jag har dem vid min sida! Stoooor Pusss till er ;)

Tjjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback