14juli

Först måste man väl passa på att gratulera kronprinsessan Victoria på hennes 31 årsdag!

Idag har jag jobbat mellan 9-14, ovanligt! Gick prettybra förutom att jag knappt kom upp ur sängen imorse, var så fruktansvärt trött. Men efter en dusch och frulle så gav det med sig. Lugn dag på ICA, men fick beröm av Chifen :) Det är inte varje dag man får det kan jag säga. Speciellt inte jag! Har känt att hon haft lite emot mig senaste tiden pga alla mina snesteg och hon tycker inte att jag visar framfötterna.. är väl föör bekväm antar jag! Men idag kom det, när jag skulle beställa de fantastiska brödet :)
- Jag tycker du gör det där så bra Emelie, jag vet att det inte är lätt att ha hand om brödet eftersom de är svårt att veta hur mkt man ska beställa osv, men du har gjort de väldigt bra och klarar de galant! Varken för mkt eller för lite, du börjar komma in i rutinen nu. DU gör mkt saker bra som jag inte brukar berömma dig för, men detta gär du otroligt bra!

Fick en smärre chock av dessa ord, men jävlar vad man tog åt sig! Känner mig duktig och fick en liten nytändning :)

Efter jobbet så bestämde jag mig för att åka upp till Hofors och sola, måste få liiiite färg till tjejerna kommer! Fick med mig Erica och tillsammans begav vi oss mot HoforsHallen. Guud så skönt de var! Solade 20+10 minuter. Yeah! Fick lite färg och nu sitter jag o funderar på om man ska offra sin sovmorgon för att åka upp och sola ännu en ggr imorrn bitti. Väldigt lockande eftersom jag då kommer att få mer färg, och tro mig de behövs.  Spec om jag ska åka o kika på Brolle och John på onsdag :)
 Must be little goood loooking for the kings!

 



-You dont have to say you sorry, i can see it in your eyes!

Imorrn blir de alltså jobb mellan 1400-2000 :) Ett pass man tjänar lite välbehövda pengar under. jatack.

På fredag kommer tjejerna, kommer bli grymt! beachparty på kharma och på lördagen blir de torsåker :) Kan inte bli dåligt, tvärtom om. Nu ska vi visa bönderna hur vi gör de i Forshaga ;P Hahah!

Miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback