23juli

En del har hänt sedan sist jag skrev. Hela helgen har gått utan ett inlägg och de kan man väl tacka gudarna för ;P

En helt otroligt underbar, rolig, galen, mysig och fantastisk helg :)
Det började med att jag gick o mötte Åppin vid bussen, fick ett telesamtal av honom strax innan som löd:
"Emelie, vart är jag?!" i ren förtvivlan. Hey o välkommen till torsåker säger jag! Vi gick hem och pratade, kollade kort o bara umgicks. Efter ett samtal från Hanna så var dom äntligen inärheten och vid 20.30 ramlade hela patrasket in! Underbart att se dom. Vi kramades lite och sedan satte vi oss ute på altanen och tog igen förlorad tid med alkohol. Blev ganska mkt av sista nämnda men kul hade vi, som alltid :) Klockan blev väldigt mkt sent och vid 03.30 hamnade vi i sängen. Bengtsson, Camilla o Åppin sov ute bland tvestjärtarna (Frivilligt) medans jag, Hanna o Tilda delade på min helt goa säng.

Vaknade upp på lördagmorgon och ingen var väl direkt pigg, ah förutom Camilla då som inte druckigt många knop kvällen innan. Jag var sjukt seg och min kropp var verkligen inte på topp, halsen värkte och hostan samt snnoret kom krypandes ;) Men de skulle inte få hindra mig. Efter en mysig frukost som mamma o pappa bjudit på tog vi oss ut till malmjärn i halvkasst väder. Badade lite, men jag o tilda banga, men badkläder åkte på iaf ;) Skitkallt måste tilläggas. Sen degade vi bara, kollade på tv, läste tidningen, var på ICA, hämtade Sandra vid bussen och myste! Kändes som ingen var riktigt taggad på de som komma skall, men aldrig har väl ngn i vårt sällskap bangat heller. Vi gjorde oss iordning för att käka mängder med god mat som mamma o pappa tillagat  =) Grillad kyckling och potatisklyftor som Bengtsson haft med sig, samt kött o potatissallad, mumma för magen! Nu var kvällen igång och efter massa kortknäppningar och öl,cider och vinglas senare dumpade Sändra, Sofie, Tess o Mikaela in. Vi skrattade o hade väldans trevligt :) Huxflux så kommer grannarna in då dom var på väg till Gästis, man säger inte nej till lite folk på fest. Tilda o Hanna drogs mest till de vuxnasällskapet och därav även jag. Vi hade de mkt trevligt och samtal till Nisselito ringdes även! Sen bar de av till Gästis där Lasse P spelade, ja han var helt ok. Det bästa var när Hanna gick fram o sa att han skulle sjunga för mig, aldrig ngn som gjort de förr =) Thanks mate!  Gästis var kul och efter de gick vi hem o drog en nattvickning sen sömn på det.

I födelsedagspresent av mina älskade vänner fick jag ett presentkort på Manison på 500kr, dom är galna men ack så underbara! Sen fick jag de jag önskat mig mest av allt i 3hela år av min bästaste Hannapanna, en tavla med massa bilder från forshagatiden .. Den betyder så mkt för mig o varje ggr jag ser den blir jag varm innombords, vart väldigt rörd och ja, jag kan inte tacka nog för den! Fick även ett par nya partytofflor, denna ggr dock ett par Intersport hoppas dom fungerar lika bra ;) Av Sändra o Sofie fick jag två ljus med ljusplattor till och av mikka o tess fick jag två bilar med motiveringen " Du borde verkligen ta tag i körkortet".

Söndagen var segare än segast, shiet! Jag o Hanna vaknade grymt tidigt o låg o tjöta om allt mellan himmel o jord <3 Sedan vaknade Tilda o Åppin till också. Sandra, Camilla o Bengtsson sov ute i tältet och tror dom hade ganska mysigt faktiskt. Denna dag var mest till för att fixa in bilder, bränna skiva och åka hem. Tårar kom när de åkte, gör lika ont varje ggr. Men nu är de närmre tills vi träffas, 23augusti :D

Min födelsedag var även denna dag, jiisses! Den var inte att leka med, gud vad jag var hängig. Måste varit vädret!
Sen så kände jag mig även sjuk i förkylning, men man stod på sig o fick göra de bästa av situationen. Kom en del folk och lite presenter fick man allt, eller ah pengar :D Men de är juh presenter de med!  Tack så mkt!

Jobbat hela veckan, ända till fredag sen är jag ledig lördag-söndag :) Som alltid. Men de är gött! På fredag kommer lönen o jag klagar inte, fick mer än jag trodde. Helgen borde bli lung, får se vad som händer. Söndag är de iaf en fet jävla tacos med sändra som gäller! Nästa vecka är de jobb mån-söndag ! ohh, får se hur de går.. brännbollen på lördag också=/ attans att man missar den.. men men! PENGAR!

På tok för långt inlägg... Hej!

jag o åppinCamillaTildaBengtsson o Camilla
Hanna o JagPartybrudarMaatKÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback