24juli

Ligger nere i sängen nu, har inte gjort nå vettigt alls under dagen förutom jobbat mellan 9-14! Fick vara i mejeriet och där var de kallt och inte så mkt som skulle göras. Plockade lite varor, beställde bröd och sedan slutade, typ. Hem o käka mat för att hinna slänga mig i solstolen där jag låg i cirkus 1timme. Somnade direkt!

Annars då, joråsåattde! Händer inte så mkt i mitt liv förtillfället. Försöker bestämma mig för vart jag ska ta vägen, hur jag ska bo, vart jag ska bo, vad jag ska göra i helgen och när jag ska ta mig tid att leta upp boende. Gasch, känns som de är mkt som BORDE göras men som inte man tar sig tid att göra. My bad!

Imorrn blir de sola och sen jobb 14-20.. Ska bli underbart väder i helgen så alla mina planer på valbo är inställda, ist tar jag mig två långa dagar i solstolen och hoppas på första brännan :) Efter kl 16 har jag dock inget att göra. Blir väl tv eller nåt.. För fest borde verkligen inte göras.

Måste börja mitt nya liv någon gång också, damn it! Gå ner i vikt, äta rätt och framförallt börja träna igen. Att de ska vara så svårt att ta tag i något så viktigt. ?! Förstår inte. men motivationen och lusten finns inte just nu även om viljan att bli fit for fight igen finns. Man flyttar jämt fram de, till hösten ska jag börja för då är de inga fester varje helg o inga tillställningar. Då börjar man jobba på rikitigt så då kan man ta tag i det. PÖH! jo man tackar, då kommer man säkert inte orka gå utanför dörren för att man är så trött efter jobbet. suck! Måste hitta min inre röst som säger till mig att jag ska skärpa mig! Detta fungerar inte längre.

Nu ska jag kolla på mitt 5e avsnitt utav Mordkommisionen, jomen vistserrni, jag har börjat kolla även om jag ligger några avsnitt efter. Ny skiva inköps imorrn :)

Ebba o didrik kommer snart också :D YEAHHO!

Hadebra. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback