30juli

Min kärlek är stor, men själv är jag för liten!



Gårdagen var mer än bara skit! Hatar verkligen tisdagar, de är då man verkligen ser hur jävla värdelös man är. Jag var verkligen allt negativt igår, förbannad, ledsen, sur, arg, besviken och heöt jävla värdelös!!
Tacka gud att Peppe finns på jobbet o livar upp stämmningen o mitt humör när de inte är på topp, he made my day yesterday!

Idag har jag varit på time o käkat glass med Sofie :) Har haft våra långa samtal om allt o alla, det är så skönt o bara få prata av sig med ngn som man vet att man får vettiga svar utav! Även lyckas färga håret också, en helt ny brun färg och änsålänge gillar jag den skarpt. Köpte slingor att lägga i också, men får se hur jag gör med det.

Nu ska jag kolla på andra skivan av Ebba o Didrik med syss. Imorrn är de jobb igen!

Wöööööw, jag är ledig under cityfesten! :)


Jag o syss under tandborstning.




I miss my girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback