8Juli

endast 10dagar kvar tills att tjejerna befinner sig på min planhalva, dvs Torsåker :) im looking forward to it!

Idag var det jobb 9-14, gick relativt smärtfritt. Lite småsegt på sina håll men så är det alltid i butik. Kom hem och sedan dess har jag bara ätit lite mat och suttit här. Suck! Har sådan dålig fantasi, vet inte vad jag ska  göra. Iofs är det fint väder, skulle ha kunnat gått ut och satt mig för att sola min likbleka kropp, men det blev inte av. Känner mig inte motiverad. Får ta en tripp in till Sandviken ikväll och imorrn bitti för solning, de borde ge lite reslutat! Men man ska orka åka buss också =/ suck. Ett körkort är vad man skulle ha haft.

just nu sitter jag med en magvärk som heter duga, undra vad jag nu gjort för fel för att förtjäna detta? Kanske ska slänga mig i duschen. De brukar hjälpa, får en att tänka på massa annat. Kankse är de den Bjerk jag åt idag som var gammal? Uhhh, att man aldrig kan låta någonting vara.

I helgen har jajg tänkt att de ska bli en lugn helg, spenderade mina pengar på klippningen och ögonbrynen igår. 400kr! och de var det värt. Men inte en gnutta alkohol ska slinka ner i min kropp ihelgen! Har fan druckit varje helg sedan innan julen tror jag. damn, det är inte bra!  Så funderar man varför man går upp så mkt i vikt?! Måste vara laddad till max då girlsen kommer hit.

Nu ska jag ta av mig jobbarkläderna och sedan bege mig någonstans. Kan inte sitta här hela dagen!

Puss o kram, vi ses på stan.



Jag undrar om du ser mig
Jag undrar om du hör mig
Jag hoppas du kan se ,vem jag är

För ja undrar om du älskar mig, som jag älskar dig
Vad gör jag utan dig?
Du betyder allt för mig

Jag älskar och ser och höra dig med stanna och låt mig se
Stanna och låt mig kyssa min älsklings kind
Vinden viskar ditt namn,
jag vill va i din famn,
lyssna på mig en stund ,
Du är vacker som en gryning älskling och jag älskar å se på dig ,
Du är vacker som en gryning älskling,
Älskling du och jag
Du och jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback