updt. 18juli

Typisk att en lastbil kört av vägen mellan hällefors och kopparberg, vi får ställa in våra planer på beachparty i Sandviken! Suck, tråkigt.. Men vad ska man göra? ......

Vad som hände med de förra inlägget vet jag inte, men känner inte att jag orkar skriva om de så ni får tyda de bäst ni vill ;P

Just nu känner jag mig bara så grymt besviken, det är min födelsedagsfest imorrn och jag är hur glad som helst att tjejerna kommer. Kan inte ha fått en bättre present än det :) Men sen finns de juh andra saker som bara gör att man vill, ah jag vet inte ens.. Men men, man prioriterar som man vill.

Har iaf fixat en sladd idag så man kan koppla datorn till stereon =) Toppen! Nu slipper man bränna massa skivor o slösa pengar på det. Tackar!

Grymt laddad inför imorrn, Gästis on och finns inget bättre än Gästis och party på hemmaplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback