19juni

Sitter och sneglar på Portugal-Tyskland . Hejja Tyskland! 1-3 änsålänge..

SLutade jobbet kl 20.00, det har gått pretty bra och varit roligt att jobba idag. Henrik och Peppe almost made my day! haha. Imorrn blir de jobb mellan 9-15 men de ska inte vara några problem, samma personal som jobbade idag och då kan de inte gå fel.

Pepp till imorrn kväll också :) Hoppas de blir som tidigare år på Gästis, då lär de bli bra drag och fantastiskt roligt! Fantastiskt även!!

Har inte så mkt mer att skriva, funderar på att ta en glass men känns lite onödigt denna tidpunkt så jag spar mig till morgondagens bravader ist.

Snart skalla kudde, men innan dess måste jag tillägga att jag köpt en Sängstomme och två nattduksbord :)
Vuxenpoäng till mig tycker jag! Snart är lägenhet nära, men först ett jobb ;P
Vill så jättegärna jobba i sportbutik just nu, men trivs väldigt bra på ICA också. Kanske ska satsa på en karriär där tsm med Peppe ! ;P Skulle inte säga nej! hahaha .

Nej. Nu ska jag bege mig!

Hörs då!

Puss o Godnatt! -Drar armen fram och tillbaka-

Älskar er tjejer!  Always and forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback