23juni

blir ett till inlägg idag, känner mig så nere och jag vet inte varför. Tack för att Hanna ringde och piggade upp mig reält iaf nu på kvällskvisten. Saknar den tjejen så otroligt mkt! Finns inga ord som beskriver saknaden efter våra studer, både i klassrummet,datasalen och i lägenheten. Damn i miss you Girl!! Men snart ses vi igen, och de tackar jag alla gudar för. Jag vet inte hur länge jag orkar vara utan dig o alla andra i klassen. Det är jobbigt, jobbigare än man någonsin kunnat föreställa sig.

Kärlek är inte lätt, inte på något vis. Visst är de underbart när det fungerar och går som det ska, men sen står man där och helt plötsligt tycker olika om varandra och man blir sårad, tom och känner att livet är över. Det finns inget positivt med det! Jag vet varken vad jag ska tycka eller tänka, tycker synd om er båda. För ni kommer bli sårade bägge i slutändan. Samtidigt som man måste se till bägges behov och önskemål så är det svårt att acceptera att den ena vill gå vidare och den andra vill stanna kvar och fortsätta jobba på de man har byggt upp tillsammans och som nu är påväg att raseras.
Kärleken ska inte vara lätt, men man ska inte behöva bli så sårad av den heller. Jag är så jävla rädd för att falla dit, har varit där en ggr och de var jobbigt nog.  Samtidigt som man vill ha ngn man håller kär så känner jag nog innerst inne att de inte är värt det. Låter så fel, och det är det!

imorrn är de jobb igen, 13-20 :) Pengar!! blir jobb tom torsdag, ledig fredag och jobbar sedan fulla dagar lördag söndag. o de kan jag verkligen behöva. Jobbar typ inga mer helger! Gasch!!

Jag är så sjukt orolig, tankarna finns hela tiden där. Vad fan ska jag göra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback