23juni

Då var denna helg över också, allt går så fort.  Men vad ska man göra?
Det har varit en rolig helg med massor av trevligt folk, dans, cykling, musik och alkohol :) Inte så man klagar direkt!

Nu har jag precis städat mitt rum eftersom jag får hem min sängstomme och nattduksbord idag eller ev imorrn.

Håller även på att ska byta abonnemang på mobilen, kan inte ha kvar de jag har nu. Way to dyrt! 626kr ska jag punga ut denna månad. huu! tur att man får lön på onsdag iaf. Jag har kollat på ett Tele2 kompis sms abonnemang, 3000 fria sms och ringer gratis till alla tele2comviq, de skulle väl passa mig? Sms är juh de ända som kostar pengar för mig. Och nu får jag fria o kan  skicka till ALLA hur mkt jag vill =) Att ringa blir däremot lite dyrare, 0.99 per minut till alla andra men månadskostaden ligger bara på 99kr, så jag kan nog ringa mer än vad jajg kan göra idag iaf. Får se om jag kommer fram till kundservice någon gång och få lite tips av dem. Gick juh bra i torsdags.

Har även kollat på intensivkurser till körkortet, någon gång måste man juh ta tag i det också. Vore gött o få de överstökat o bara kunna ta bilen om man ska någonstans ist för att behöva anpassa sig efter mamma och pappa :)
Känns lite väääl tufft att ta en intensivkurs medtanke på att jag inte kört nå alls, men om jag börjar nu kanske jag fått in lite teknik o körning till i augusti? eller är de verkligen så svårt om man bara ger sig fan på att man ska klara de?
Aja, orken o motivationen ska juh finnas också. men jag VILL och SKA ha ett körkort innan året är slut!!

Idag är jag förövrigt ledig :) Det är skönt att inte ha en bakisdag! Ta igen sig efter helgens bravader och sen jobba tre dagar 13-20 för att sedan vara ledig en dag igen! Jobbar dock hela helgen, lördag o söndag 9 och 11-19 . Men de ger pengar och i helgen ska de inte festas! Måste rensa ur kroppen och vila lite, har blivit alldeles för mkt fest under hela året egentligen.. men spec nu på slutet med alla studenter osv. Nu blir de lungt till 5juli, eller ska väl inte säga för mkt.. vet juh hur de brukar bli !

Imorse när jag kolla mig i spegeln såg de ut som jag fått vattenkoppor i hela facet! fyyy sjutton vad alkohol kan göra med mitt ansikte.. Massor o då menar jag masssor med finnar!!!! BLÄÄÄÄÄ!

Nej, nu ska jag försöka ringa tele2 igen :)

Saknar er tjejer, men snart ses vi igen!! <3

Kommentarer
Postat av: Tilda

Snart så ses vi : )

2008-06-23 @ 14:17:38
Postat av: kc

snart ses vi :) när åker du till empa??

2008-06-23 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback