25juni

Hej o välkommen kära lön! :)
Som jag har längtat efter att det äntligen ska rulla in lite pengar på kontot, undra hur mkt?

Pratar med världens underbaraste Hanna på MSN, tänk vad en människa kan göra.
Känner hur värmen i kroppen stiger inom mig, av lycka. Hur har jag lyckats fått så underbara vänner? jag förstår inte...
- Älskar er så fruktansvärt mkt! Ni är allt för mig .

I need you  and i miss you, and i want you and i love, couse i wanna hold you, i wanna kiss you , you were my everything and i really miss you!

Idag har jag jobbat, det gick bra .. var så jäkla trött dock.. o ändå sitter jag här med datorn! Men kan verkligen inte slita mig från Hanna. Jag älskar henne!




- Det är då jag hatar mig själv för jag är patetisk -

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har varit så underbart att få prata med dig igen Emelie.. Fällde en liten tår förut när jag läste dina inlägg... Saknar dig sjukt mkt och jag vill verkligen inte att de ska vara såhär långt mellan oss. Hoppas det går fort tills vi ses igen gumman. Behöver träffa dig! Älskar dig mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback