5juni

Förstår mig inte på den nya bloggen , eller den är juh lika som den förra fast ny adress.. eller?
Hmmm, ett mysterium för mig.

Idag har jag jobbat 9-14. Det gick bra och flöt på! Imorrn är jag ledig o de ska bli skönt, hade iofs lika gärnat kunnat jobba men på lördag-onsdag blir de 50 timmars jobb.. Behöver nog en ledig dag!

Har varit på bal ikväll också, Hofors hade sin och självklart var man där och kollade in alla fina pojkar och flickor! Knäppte en del kort som nu ligger ute på bilddagboken.se. Man måste dock vara inloggad för att kunna se dom..

Nu ligger jag i sängen, var trött ett tag.. Just nu tycker jag mest bara att det är varmt..
Men man ska inte klaga, snart är det väl snöstorm igen!

Imorrn blir de iaf sola på studsmattan och sedan kanske man går fram till byggdegården för att kolla in vad som händer. Är massa aktiviteter därframme eftersom det är nationaldagen o allt :)

Saknar mina tjejer och hela min klass!!
You were my everything and I really miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback