11mars

Mmm, 11mars idag och tisdag är de också! Dagarna bara flyter på och snart är man tillbaka i forshaga igen =)
Sitter o försöker komma på en bra lösning för att få in så många anmälningar som möjligt till Nöjesfesten. Hoppas juh och vill att de flesta som är bjudna vill komma. Vore toppenkul om vi blev mkt folk och inte en flopp.

Det är så mkt som borde göras i skolan just nu, fattar inte varför vi är på praktik. Jag har verkligen jättekul, det är inte det. Men dumt att lägga praktik såhär sista tiden i skolan. EN annan har massor med rester att ta sog igenom och här hemma gör man juh inte mkt. Men eget ansvar är de och det gäller att ha lite självdiciplin kanske? men vem orkar sätta sig med skolarbete när man kommer hem från en heeel långdags jobb? Inte Anna Emelie Jönsson iaf, men ett måste snart. För juh närmare vi kommer destomer panik får jag och det orkas inte med i onödan.

Tänkte på om man skulle vara hemma frånm prakitken o sätta sig ensam och gära klart lite lätte uppgifter, som kundtidningar,novell och nå annat =) Då skulle en sten från mitt hjärta lätta kan jag bigtime lova!

Har inte mått så bra idag, mår illa.. det är ett konstigt illamående som rör sig i min kropp! Inte alls som de brukar.. Usch! bara man inte blir sjuk nu .. de vill vi inte! Det är juh påsk snart o de ska firas :P
Men mkt tankar som rör sig i mitt huvud, tankar som för det mesta bara dyker upp på hemmaplanen! Men bara att bita ihop ovh gå vidare, att tänka gör det inte bättre tyvärr. Att man aldrig lär sig! Tänk om de ska vara såhär då jag flyttar hem också.. kommer aldrig orka! men jag ska vara stark och gå vidare, dumt att gräva ner sig för en kille. Det har man sett alldeles för många gånger och det blir inte bättre för att man isolerar sig och bara tänker. Han ska inte få ta över mig, noway! Även om jag ännu hoppas på att de kommer bli vi, men de ser inte ljust ut någonstans, svart som i natta!

Nej, nu ska jag göra nå vettigt .. typ sova?

Längtar till lördag =) bara pengar som behöver styras nu .. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback