19mars

och dagen har spenderats på ica.
Tiden har gått jättefort och jag har inte gjort annat än suttit i kassan, varit folk hela tiden så har inte hunnit med annat :) men de är kul! Blir nog lite mer folk imorrn också, hoppas på att få träffa lite mer kändisar då! Skönt att man bara jobbar till 18 så man hinner hem o tagga till fest på kvällskvisten! Ohjaaa..

Trodde att jag skulle sluta 20 idag, men kl 18 så kom dom o böt av mig o jag fick gå hem! =) Skööönt! men hade absolut inte gjort ngt med två extra timmar ! money.

Ser fram emot lördag väldigt mkt, men det är en morgondag som man ska ta sig igenom också! haha, men de ska nog inte bli några problem alls tror jag ;)
Det där med kläder som är mitt stora problem, vad fan ska man ha på sig? Blir väl att man lånar ngt från syss igen.. Skulle kunna ha den bruna klänningen, tror de kan bli bra faktiskt .. ingen i Hofors som sett mig använda den :) Thats nice.

Idag blev de klart med sommarjobb också, blir på Ica! Hade hoppats på Ovako men dom hör aldrig av sig, o skulle vara så typiskt om dom ringde nästa vecka. =/ men men .. de visar sig!

Usch vad tråkiga saker jag skriver idag .. men har nog inge vettigare att säga! Tyvärr alltså..

Påsklov nu iaf, hoppas man får jobba :) jävla tjat om jobbet nu känner jag ....

glasögon imorrn eller inte, de är den stora frågan !?

LOVE!




And I found this boy, he had a girlfriend at home
But I swear I didn´t know for sure
and he said wait don´t go , can I walk you home, to your hotel or so
And I found this boy, he was drinking all night long
I wish i had not been here before


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback