25mars

Tänker börja med att gratulera Camilla på sin 19:de födelsedag :) Hoppas den har varit bra och att du fått lite fina presenter Gammelkärring ;) haha .. kalas får styras nästa vecka då vi alla ses igen!!

Ja, denna dag har väl inte varit speciellt händelserik. Käkat våfflor på självaste våffeldagen och varit på kalas, det är väl de jag har åstakommit denna ljuvliga tisdag. Suttit en del vid datorn har man lyckats unna sig också men alla är så tråkiga som inte uppdaterar sina blogga, skriver varken på Facebook eller efterfesten, eller ringer för den delen heller! nej, här får man hitta på roliga saker själv.. ;)

Igår då, jo då var Sändra hit en sväng annars blev de väl inte mkt gjort då heller.. Jag kommer fan inte ihåg :S
Kollade iaf på Parlamentet med Björn Gustafsson o rensade lite på datorn.

Imorrn ska jag o mamma till Falun o kika på balklänningar men finner ingen motivation för de. Det känns som om det är försent att hitta en nu , plus att jag måste köpa studentkläder också =/ inte lika bråttom med de, men skönt o få de gjort o avklarat. Hoppas jag hittar en balklänning som inte beöver så mkt fic, för de hinns inte med medtanke på att jag åker till Forshaga på söndag och kommer inte att komma hem förrens den 25e april. När ska jag då hinna sy upp den och testa om den fungerar? eller ja, kanske räcker med den ggr ? vad vet jag ...

Anledningen till att jag ska hem 25-27 april är att det är "Orkhandbollen" och då ska Susanne och jag festa på Hofors =) de kommer bli kanon! Sen efter de åker man tillbaka igen o spenderar absolut sista månaden i forshaga med klassen o vännerna där nere! Blir en sista april utan dess like ;P

Jag som skulle jobba med resterna nu dessa 5veckor, jag har bara gjort en!!! attnans.. o boken som ska vara klar nästa vecka som jag inte ens börjat på eftersom den ligger i skåpet på skolan! Aja, är man klantig o har noll självdiciplin så har man.. Men nu börjar stressen igen!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback