26mars

Egentligen borde jag lägga datorn åt sidan för att sova, men idag så känner jag att jag vill återigen blogga innan läggdags! Känns så mkt bättre då, mkt skönare sömn när man vet att man fått skriva av sig lite.

Idag var jag, Mamma o Evelina inne i Falun och kikade på balklänningar.. Hittade två stycken som föll mig i smaken, och bestämde mig sedan för en av dessa. :) Skönt att ha de fixat. Nu känner jag dock att jag egentligen inte alls vet om jag valde rätt. Den är verkligen jättefin, men passar den på mig? hmm.. ligger o har lite panik eftersom jag är rädd att de ska bli fel o se konstigt ut. Hoppas iaf att det blir bra ändå!
Nu ska den fixas lite med, så den 26april ska jag in till ateljen och testa den igen! =) Håller tummarna för att allt går som det ska. Bara småsakerna som ska fixas nu, lite smycken,skor,smik o hår! men de kommer gå fort.
Studentklänning måste också fixas, men känns inte som att de är lika bråttom med den, hittar jag den så hittar jag den =) tänker inte springa runt som en galning nu o leta..

Imorrn ska jag ev in till Sandviken o Intersport för att hämta min present :) Nyfiken på vad som kan ligga i paketet .. Ihhhh! hoppas ngt fint, men inget jag tvivlar på! O det är juh faktiskt tanken som räknas.

Idag pratade jag med Hanna för första ggr på väldigt länge, eller ja, eftersom minnet sviker ifrån i Torsdags så gills inte den dagen ;) Men de var kul o skönt att få prata av sig lite, mest jag som pratar .. Stackarn får juh ingen syl i vädret! puh, måste börja tänka på det.. haha!

I helgen blir det, som jag tidigare nämt ett ex antal ggr, Gästis .. Då kommer det gå åt minst 200kr! gasch, ja som jag sa till Sändra " man hinner inte ens ha pengarna förrens dom är borta igen". Suck! Men till helgen blir de nog bara en vinare, sen får det räcka. Har bara blivit utgifter på nöjjen under dessa fem veckor så nu får de vara nog tills man kommer ner till forshaga ;) haha! attans, där sprack det dirr! Men man lever bara en ggr!

men vart är tröttheten? den som brukar komma vid 22 redan, nej men klart den ska komma efter 01 nu när skolan sätter igång igen på måndag! Faaan vad tiden går fort. Nyss satt vi i forshaga o svor över hur länge vi skulle vara hemma utan att träffas ngt. Imorrn är de väl studenten också!?

HJÄÄÄLP!

Nu ska jag sova, BUMS !

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback