28mars

eller 29e om vi ska vara petiga, men det är inte så ofta jag är det ;)  så behöver inte vara det idag heller..
63dagar kvar till studenten, eller om vi ska vara petiga så är de 62 eftersom det är den 29e idag.

Ligger i sängen, senaste nätterna har jag haft så grytm svårt att sova. Vet inte vad de beror på alls! Sjuktjobbigt iaf. Men på söndag sover jag i min egen säng, o då ska de nog gå bra att sova . .. :)
Ibörjan när jag kom hem så hade jag också svårt att sova, tänkte att jag inte var van att sova i denna säng o detta rum, men efter ett tag så gick de mkt bra, men nu är jag tillbaka där igen.. Känns inte som att jag sover ngt alls om nätterna, bara att man ligger o vrider o vänder! suck.. men man sover väl kanske mer än vad man tror?!

Idag har jag varit inne i Sandviken hela dagen.. Bytte jackan som jag fick från intersport, gav dom en bullängd :P var meningen att dom skulle få de sista dagen, men blev så stressigt då så dom fick den alltså idag ist. Sen käkade jag o syss på Take away, hon bjöd så då tackar man inte nej :P måste passa på att äta gott nu medans man kan, för i forshaga dras de in på resurserna ;) haha .. Om jag inte åker in till Kil o käkar hos Hanna då förstås ;P
Solat har man gjort idag också, 24 minuter så nu hoppas jag att man vaknar med lite färg imorrn :) Skulle vara kanon!

Imorrn är de Gästis som gäller, är grymt pepp o hoppas de blir kul med mkt folk =)

Söndag = Forshaga ! o nu har jag bestämt mig för vilket tåg jag ska åka, blir de som går 16.44 från torsåker :) passade bäst med buss till forshaga från stan utan väntetid, o de är skönt =) Kommer då bara framme 22.35 ! Lagomt tycker jag .. Sen en lektion på måndag :) mmmm! me like! känner lite panik över att åka ner, kanske är de för att jag vet att man inte kommer göra de fler ggr ? man känner att slutet är nära och därför känns de hårt att åka ner, snart är de slut .. Mkt tankar kring allt det där, vet inte vad man ska känna,tycka eller tänka!


Ska iaf bli skönt att komma ner o träffa klassen o framförallt tjejerna <3 ! Jag har saknat er!

Nu ska jag försöka sova en stund .. imorrn blir de packa och fixa lite :)

LOOOOVE!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Emelie, du är alltid välkommen att komma hem o äta hos oss :D Föresten? på söndag, Ska vi ha en liten pjamasmys då kanske? Du jag o tjejerna... En bra start nu när vi kommer tillbaka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback