5 mars

Skrev alldeles nyss ett inlägg sen när jag skulle publicera så lära jag logga in igen o då försvann allt o tro mig, det gick INTE att kopiera! faaaan.. blir tookig på sånt här. Får väl göra de snabbt denna ggr då.

LIgger i sängen o väntar in tröttheten ikväll igen o den börjar komma =) Vill inte vara laka trött som idag på praktiken, det är asjobbigt o jag gillar de inte alls..
Både Angelica o jag har varit helt sega o fantasilösa idag så vi har mest pratat bort hela dagen, Joseph däremot han jobbade o slet hårt med sin skatevägg o bra blev det! =)

Imorrn är tvn bokad, för då är det Sjukhuset o Andreas Nueman ska vara med tillsammans med sin flickvän!
Han är ett känt ansikte i Hofors och olyckan som inträffade innan jul har berört många. Det är inte alls kul och att de hände just denna människa gör det inte alls bättre. Men tillsammans har dom vart otroligt starka och jag har aldrig tidigare hört om ett par som kämpat så hårt som dessa två. Flickvännen har hela tiden funnits vid hans sida samtidigt som hon har skött en hel flytt,rustning och att vara stakr o hålla humöret uppe. Jag beundrar dessa två :)
Hoppas Andreas blir frisk o kry snart så han får komma hem till deras hus och se hur de har det! o hoppas även att de fortsätter att finna lyckan tillsammans, men har dessa två gått igenom denna tragedi så klarar de allt tsm.

Nej, nu ska jag sova o sen imorrn bitte blir de en solning för att sedan jobba o efter de kolla på tv o träna :) Jäjä.

LOVE


Kommentarer
Postat av: Jonii

Jag tycker att det va ett väldigt vackert inlägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback